.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استيضاح وزير كار مجددا کليد مي‌خورد

يكي از امضاكنندگان استيضاح وزير كار از کليد خوردن مجدد اين استيضاح خبر داد.

به گزارش شمال نیوز مسعود پزشكيان نماينده مردم تبريز، آذرشهر و اسكو در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران از كليد خوردن طرح استيضاح وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي خبر داد و گفت:‌ بعد از اتمام تعطيلات مجلس كه بحث رسيدگي به اعتبارنامه‌ها و تشكيل كميسيون‌ها مشخص مي‌شود طرح استيضاح عبدالرضا شيخ‌الاسلام كليد خواهد خورد.

اين طراح استيضاح وزير كار در ادامه افزود: استيضاح وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي كه يكي از طرح‌هاي نيمه‌تمام مجلس هشتم بود با همكاري نمايندگان امضاكننده مجلس هشتم و نمايندگان جديد مجلس نهم پيگيري خواهد شد.

وي ابراز اميدواري كرد، طرح استيضاح عبدالرضا شيخ‌الاسلامي وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي زودتر به نتيجه برسد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران استيضاح وزير كار اواخر اسفندماه سال گذشته در پي انتصاب سعيد مرتضوي به سمت مديرعاملي سازمان تامين اجتماعي كه با واكنش شديد برخي نمايندگان همراه بود كليد خورد و 18 تن از نمايندگان پاي استيضاح نامه عبدالرضا شيخ الاسلامي را امضا كردند اما اين استيضاح به دنبال وعده سعيد مرتضوي براي كناره‌گيري از رياست سازمان تامين اجتماعي از دستور كار جلسه علني خارج شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

م- باران پور 2 تير 1391
آقای مرتضوی قانون را در تامین اجتماعی با قانون کیفری و جزایی یکی گرفته است و قرائت های نادرستی از افزایش حقوق بازنشستگان دارد ! که ممکن است در سالهای آتی افزایش حقوق بازنشستگان منوط به سرمایه تامین اجتماعی پرداخت شود و یا اصلا سالها پرداخت نشود .در واقع امنیت شغلی بازنشستگان بطور فرسایشی دست خوش این ایده می شود . افزایش 100هزار تومانی بازنشسگان در حکم آنان آورده نمی شود ! تا هر وقت خواستند آن را حذف کنند !این است کرامت بازنشسگان ؟ .ما از مجلس شورای اسلامی در خواست رسیدگی داریم تا کلاه برسر بازنشستگان بافته نشده مجلس کاری بکند // م- بارانپور

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.